Spacer przez wspomnienia

Berlin, 3.12.2014

 

Witaj moja piękna !

 

Dziś tak wyczekiwany przez Ciebie dzień , piękny , cudowny . Twoje 6 urodziny . Powiedz Morelko, daj jakiś znak , czy Twoje marzenie się dziś spełniło ? Czy Aniołkowi przyjaciele zadbali o tańce , śpiew , ulubioną muzykę , balony ?

 

Trudny to dziś dla nas dzień ale wciąż myślałam o tym jak choć przez chwilę byłaś szczęśliwa w swoje 5 urodziny . Kupiliśmy dla Was , dla Ciebie i Twojej przyjaciółki jednakowe balowe sukienki , oczy tak świecące , radosna buźka , za wszystko dziękowałaś całym sercem … Szczęście nie trwało długo , z bardzo wysoką gorączką trafiłaś na oddział … los znów psuł nam plany.  

Wszyscy starali się by mimo to ten dzień był wyjątkowy , tatuś przywiózł wszystko z domu do szpitala, przeczytałam Ci kilka karteczek z życzeniami od Morelowych Fanów ,zasnęłaś tak bardzo wyczerpana i zmęczona  . Następnego dnia zaproponowałam żebyś odpakowała prezenty … -  „Moje urodziny były wczoraj , ja chcę prawdziwą imprezkę ! Nie udawaną! „ Wtedy udowodniłaś jak bardzo byłaś silna , uparta …. Aż do świąt nie ruszyłaś ani jednej paczki  , codziennie  widząc kolorowe opakowania . Nie mogłam w to uwierzyć , miałaś tylko 5 lat . Przez prawie cały rok mówiłaś jak marzysz o tym by mieć” prawdziwą imprezkę „ chciałaś zaprosić swoich wszystkich przyjaciół (nigdy nie mówiłaś kolegów koleżanki )i chciałaś dostać balonik na patyku ,tak niewiele …  Taka maleńka i niewinna a o takim wielkim sercu .

 

Idąc dziś do Ciebie tą samą drogą która prowadzi do szpitala , (jeszcze niedawno  Twojego drugiego domu)  , czułam ciepło w sercu , radość jak bym szła z nadzieją że czekasz tam na Nas .

 Ktoś chwilę przed Nami zapalił już światełko zostawił prezent ….

Aliś wyciągnął niespodziankę , wczoraj malował aniołki dla swojej „Matyldusi” ile się przy tym ich nacałował … ciągle powtarzając że jeden to Ali a drugi to Matylda – „zobacz mamusiu jak Matylda mnie przytula” pokazując na aniołki „ja jestem niebieski ,a Morelka jest różowa” . Przynieśliśmy Twoją ulubioną mufinkę  , zapaliliśmy świeczki ,Aliś pięknie zaśpiewał piosenkę , pomyślał marzenie i dmuchnął świeczki oczywiście z Twoją pomocą … Myślisz że dobre miejsce wybraliśmy dla balonika ?

Pomilczeliśmy , poszeptaliśmy … taki spokój u Ciebie córeczko ….


Nie lubię tego uczucia kiedy od Ciebie wychodzę  , ale dziś wracając czułam  wielki ból i żal  , ciągle mając wrażenie że podbiegniesz , złapiesz swoją rączką moją dłoń  i wrócimy razem do domu …jak kiedyś wracałyśmy ze szpitala ….. Spacer przez wspomnienia ….

 

Mam dla Ciebie jeszcze coś , cudowną piosenkę .Żałuję że nie znałam jej wcześniej ale jestem pewna że byłaby Twoją ulubioną , codziennie kiedy ją włączam przed oczami widzę Cię roześmianą i słyszę jak mi śpiewasz …

 

"Chciała leżeć w trawie
Chciała być szczęściarzem
Chciała mieć milion marzeń
I móc zmienić los
Chciała więcej przeżyć
Chciała w coś zawsze Wierzyc
Chciała móc zatrzymać czas
I żyć niejeden raz

Niech spadnie na nas tysiąc gwiazd

Oświetli moja drogę, znajdę znak
I niech zawieje silny wiatr
Przegoni ciemne chmury wokół nas


Chciała być na plaży
Chciała być szczęściarzem
Chciała mieć milion marzeń
I móc zmienić los
Chciała więcej wiedzieć
Zawsze mieć czas dla Ciebie
Chciała znać nadziei smak
I żyć niejeden raz

Niech spadnie na nas tysiąc gwiazd
Oświetli moja drogę, znajdę znak
I niech zawieje silny wiatr
Przegoni ciemne chmury wokół nas"

 

 https://www.youtube.com/watch?v=sjJxKwxpEFA

 

Pamiętam…  jak zaczynając walkę z „draniem”  powiedziałaś ,że chciałabyś być motylem ...miałaś wtedy na sobie białą sukienkę w kwiatki . Kręciłaś się w kółko  ,lubiłaś żeby sukienkę rozwiewał wiatr a ja widziałam wtedy najcudowniejszego Motyla świata …. Nie pomyślałam  , że motyle choć tak piękne i wolne to ich życie jest tak „kruche”...

 

Kocham Cię i Tęsknie

"Mamcia"

Write a comment

Comments: 4
  • #1

    Ewelina (Thursday, 04 December 2014 01:06)

    Czytam, czytam i jak zawsze płaczę.
    Jesteś niesamowitą i cudowną mamą !!!
    Tak, tak piszę jesteś bo ty jesteś i zawsze będziesz dla swojej córeczki cudowną mamą a ona dla ciebie największym skarbem :)

  • #2

    Asia (Thursday, 04 December 2014 07:10)

    wszystkiego najlepszego Morelko ,mam nadzieje ze urodziny wsrod aniolow byly takie jak oczekiwalas <3

  • #3

    Ada (Thursday, 04 December 2014 08:58)

    Wszystkiego najlepszego Morelko <3 abyś spoczywała w spokoju . Mamo jesteś wielka ! <3

  • #4

    ewa (Thursday, 04 December 2014 11:43)

    KOchana Morelko.... Tak bardzo Cie kochamy..choć nie znaliśmy osobiście :( <3

Pasek boczny

"Powiem Ci coś przez ucho"

 

"Tato zwariowałeś ?"

 

"Alisiu jesteś moim księciem"

 "Mamo jesteś piękna ale jak płaczesz jesteś jeszcze piękniejsza"