Witaj córeczko ! 

Witaj córeczko !


Znów piszę , znów chcę pisać i znów nie wiem jak napisać list do Ciebie ….

 

Matiśka ! Tak do ciebie wołałam prawda ?  Kiedy pisałam do Ciebie pierwszy list siedziałam w tym samym miejscu gdzie teraz –na krześle przy stole , w tle leciała ta sama muzyka , nasza muzyka , Twoja i moja , ulubiona ,a z tyłu za moimi plecami stoi sofa …. ta sama na której ostatnio spałaś całe dnie , ta sama na której razem śmiałyśmy się , płakałyśmy ,rozmawiałyśmy . Spoglądałam wtedy co chwilę i patrzyłam jak śpisz , jaka jesteś piękna , silna i dzielna …. Dziś spoglądam …z przyzwyczajenia ? nie! marze o tym by spojrzeć  … i żebyś znów tam była , żebym mogła Cię zobaczyć , dotknąć , pocwałować , przytulić ….

Tak bardzo bym chciała, tak wiele bym chciała .

Jesteś w każdym moim dniu , każdej chwili , myśli …. Kiedy wstaje rano , i nie robię tego samego co przez ostatnie 2 lata , kiedy gotuje obiad … zawsze krzątałaś się po kuchni , pomagałaś , podjadałaś , pytałaś co jak i gdzie …a kiedy się złościłam jak przeszkadzałaś to krzyczałam „zaraz zacznę rzucać talerzami ;)” a Ty co mi wtedy mówiłaś ? „a co ty Magda Gessler jesteś?” kochałam te twoje tekściki do końca życia będę pamiętać i pewnie jeszcze nie raz Ci je przypomnę . Jesteś wszędzie i przez cały czas …. Mimo tego że dom nasz nagle stał się szary i smutny , bo gdzieś zginął „róż” , bo gdzieś duszyczka domu zniknęła ….

Choć powiem Ci że bardzo często słyszę Twój śmiech , Twój głos a wtedy od razu mam przed oczami Twoją szczęśliwą twarzyczkę , zawsze uśmiechniętą buźkę.

 

Kiedy mam bardzo złe dni wtedy myślę -bierz przykład z Matiśki , nikt nigdy nie nauczył cię takiej siły walki ,takiego wielkiego apetytu na życie mimo tych wszystkich przeciwności losu. Biorę głęboki oddech i wiem że jesteś blisko i dajesz mi siłę , zawsze dawałaś i zawsze już będziesz dawała. Teraz ze zdwojoną siłą , bo teraz  możesz więcej  , już na Ciebie nie warknę że nie wolno ;)

 

Lubię oglądać Twoje zdjęcia filmiki , wspominać sytuacje które sprawiają że się uśmiecham np. to jak zawsze w toalecie dla mnie musiało zabraknąć papieru ,bo ktoś zapomniał dostawić nową rolkę ;) wtedy kogo wołałam na ratunek ? ;-) Mati! Już z salonu słyszałam  „zaraz ,zaraz dam ci papier” brałaś podstawkę i sięgałaś do szafki po czym krzyczałaś na całe mieszkanie „EWAKUACJA ,EWAKUACJA” (śmieje się przez łzy) .

Twoje każde spojrzenie było darem , podziękowaniem , a każdy dotyk był lekarstwem na zło. Tak bardzo Cię tu brakuje ….

 

Co wieczór kiedy mówimy Ci Dobranoc Aliś szepcze „Morelko Kocham Cię” i powtarza mi że jesteś jego dzwoneczkiem że masz skrzydełka , piękną sukienkę i buciki na obcasach ;) nie zapomniał ,że byłaś urodzoną modelką .

 

Pozostawiłaś tu tyle marzeń , planów i pytań …. Tyle cudownych chwil i wspomnień … Kiedyś moim ulubionym powiedzonkiem było „Po co mi wspomnienia ,mam piękną rzeczywistość „  dziś już tak nie powiem , dziś wszystko jest na odwrót , wszystko wywróciło się do góry nogami …. Iiiiii co i znów przypomniał mi się Twój tekścik „Matylda dlaczego ty układasz te rzeczy do góry nogami?” –„Mamo przecież to nie ma nóg”  moja szalona wariatko ….

Zbliżają się Twoje szóste urodziny to już za kilka dni , dokładnie za 12 ….. co ??? znów 12 dni , nie wierzę !!!! naprawdę nie wierzę , to zbieg okoliczności ??? znów „12” ……..                                           Marzyłaś o imprezce urodzinowej , mam nadzieję że tam gdzie jesteś przyjaciele sprawią Ci najwspanialszy bal …

 

Przecież inne mieliśmy plany …..

 

Tyle chciałabym wiedzieć , zadać milion pytań …. jak się masz ? jak Ci  jest…tam ? co mam robić ? Dlaczego nie ma cudów? Dlaczego ?? Tyle chcę Ci powiedzieć …. Muszę zebrać się w sobie ….

Nie będę się żegnać bo tego nie lubię …. jeszcze tysiące listów napiszę do Ciebie i wyślę do nieba…. Więc  ….

 

 

Kocham Cię Matiśka! Kocham Cię i Tęsknię co noc przesyłając serce do Ciebie!

 

Mama

Write a comment

Comments: 7
  • #1

    Diana (Saturday, 22 November 2014 01:29)

    Kochana Mamo, jestem z Tobą od początku Waszej walki. Zawsze miałam cichą nadzieję, że wszystko będzie dobrze, że jakoś się ułoży... Choć serce chciało dobrze, to rozum wiedział, że z nowotworem mózgu nie ma szans... Jeszcze nie w tych czasach. Jest jedno pocieszenie... Matyldzie jest tam dobrze, na pewno jest szczęśliwa, nie czeka na Ciebie - a wiesz dlaczego? Kiedyś gdzieś usłyszałam, że Tam Do Góry czas staje w miejscu, więc nim Matiśka zdąży zaśpiewać swoją ulubioną piosenkę to Ty już będziesz tam z nią. Dlatego też, kochana Mamo nie zamęczaj się pytaniami "jak jej tam jest" bo na pewno jest Jej Tam dobrze. Czas abyś teraz pomyślała o sobie, Morelka chciałaby żebyś i Ty była szczęśliwa. Nie zapominaj, że masz też synka - swoją drogą cudownie słodkiego. Mów mu dużo o siostrze, niech ma jej najwspanialszy obraz w pamięci. Przelej na niego teraz wszystkie swoje uczucia, zobaczysz zaowocuje to w przyszłości. Jesteś cudowna Morelowa Mamusiu! Nie znam Cię osobiście ale podziwiam, szanuje i chciałabym żebyś była szczęśliwa bo zasługujesz na to :)

  • #2

    Basia (Saturday, 22 November 2014 10:57)

    czytam! lecz łzy mi blokują widoczność!! czytałam długo poprzez łzy ;( przepiękne słowa Matki do córki <3 współczuje żalu jaki towarzyszy pani nie ma gorszego cierpienia ;( lecz wasza miłość jest wielka i da pani siłę wierzę w to <3 :)Morelowa księżniczko jesteś wspaniałym Aniołkiem <3

  • #3

    Asia (Saturday, 22 November 2014 12:17)

    Sliczne :) ale juz bije wiele pozytywnego myslenia z tego listu :) Jestes silna mama ,masz piekne wspomnienia ktore zawsze beda rzeczywistoscia i to nigdy sie nie zmieni .Morelka jest i bedzie zawsze teraz jako piekny Aniol ale jest i chroni was od zlego :) wytrwalosci droga Karolino ,badz silna ,Morelcia bedzie jeszcze szczesliwsza tam wsrod przyjaciol :) Pamietaj niebo istnieje .naprawde <3

  • #4

    Mania (Saturday, 22 November 2014 22:05)

    Dzielna mamo najdzielniejszej coreczki...ona zawsze bedzie zyla w Twoim sercu <3 Lzy plyna bo jestem matka i nie potrafie objac rozumem tego bolu z ktorym sie zmagasz dla mnie jestes wielka! Twoj dzielny Aniolek rowniez <3

  • #5

    cellmaxx (Friday, 01 April 2016 06:36)

    cellmaxx

  • #6

    cellmaxx indonesia (Friday, 01 April 2016 08:28)

    cellmaxx indonesia

  • #7

    seks telefon (Monday, 16 January 2017 13:56)

    krwawosiny

Pasek boczny

"Powiem Ci coś przez ucho"

 

"Tato zwariowałeś ?"

 

"Alisiu jesteś moim księciem"

 "Mamo jesteś piękna ale jak płaczesz jesteś jeszcze piękniejsza"